اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیگیری سوژه مردم: ساماندهی دستفروش‌های سمنان

فارس من| شهرداری‌های استان باید دست‌فروشان را شناسایی و شناسنامه‌دار کنند/ساماندهی دستفروشان آغاز شده است

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار استان سمنان پس از پیگیری‌های خبرگزاری فارس به ساماندهی دست‌فروشان با تلاش شهرداری سمنان اذعان می‌کند؛ اما معتقد است این روند همچنان باید با قدرت ادامه یابد.

فارس من| شهرداری‌های استان باید دست‌فروشان را شناسایی و شناسنامه‌دار کنند/ساماندهی دستفروشان آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مردم استان سمنان در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، از مسؤولان خواستند تا فکری برای دست‌فروش‌های این استان کنند.

آن‌ها با انتشار مطالبه‌ای در سامانه «فارس من» تأکید کردند که «برای دست‌فروش‌های سمنان فکری کنید؛ همه جا هستند و مشکلاتی ایجاد می‌کنند؛ مثل ترافیک، تصادف و ... و ما کاسب‌ها هم بیهوده اجاره، هزینه، مالیات و ... می‌دهیم».

خبرگزاری فارس استان سمنان به خواست مردم این مطالبه را پیگیری کرد و علی اصغری رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: شهرداری‌های استان باید دست‌فروشان را شناسایی و شناسنامه‌دار کنند؛ دست‌فروشان در خیابان‌ها و معابر هر طور دوست دارند، با قیمت بالا میوه دست مردم می‌دهند.

اصغری با اشاره به اینکه شهرداری سمنان در این راستا اقدامات خوبی انجام داده است، تصریح کرد: شهرداری دست‌فروشان را از سطح شهر جمع‌آوری و ساماندهی می‌کند؛ ولی هنوز در میدان استاندارد شهر، کم و بیش دست‌فروشان فعالیت دارند.

وی با تأکید بر اینکه اگر فضایی در اختیار دست‌فروشان قرار داده شود و به شکل واحد صنفی فعالیت کنند می‌توان روی فعالیت آنها نظارت داشت، اظهار کرد: در شرایط فعلی، دست‌فروشان هر طور دوست دارند عمل می‌کنند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول